Τρίτη 28 Απριλίου 2015

Ζήλια , ανταγωνισμός μεταξύ εφήβων’’

Γεια σας αγαπημένοι μου αναγνώστες. Εγώ είμαι και πάλι μαζί σας και έχω αυτή την μεγάλη χαρά και τον ενθουσιασμό να επιστρέψω με ένα πολύ ενδιαφέρων κατα τη γνώμη μου άρθρο αλλά και πολύ πρωτότυπο. Ας μπούμε λοιπόν στο θέμα μας.
  Ζήλια, κάτι συνηθισμένο αλλά ποτέ δεδομένο. Τις περισσότερες φορές συμβαίνει στα κορίτσια , ηλικίας περίπου από  10 έως και  20 ετών.  Ζηλεύουμε,  όταν κάποιο άλλο άτομο στην συγκεκριμένη περίπτωση (κορίτσι) έχει  ένα ή παραπάνω ομοιόμορφα χαρακτηριστικά από εμάς ή ακόμη και την παρέα μας. Η ζήλια πλέον, έχει γίνει τρόπος ζωής και συχνά την συναντάμε στην καθημερινότητα μας . Δυστυχώς ή την διακρίνουμε ή απλά την αντιμετωπίζουμε. Κάτι που διαμορφώνει τον χαρακτήρα μας αλλά και δείχνει την προσωπικότητα μας. Η ζήλια καταστρέφει την εικόνα μας δηλαδή το πώς φαινόμαστε στους υπόλοιπους. Το συναίσθημα της ζήλιας συνδέεται άμεσα ή έμμεσα με τον ανταγωνισμό, διότι, μέσω της ζήλιας τα 2 ή περισσότερα άτομα φτάνουν σε σημείο να ανταγωνίζονται το ένα το άλλο πιστεύοντας ότι κάποιο από αυτά έχει περισσότερα και ομορφότερα χαρακτηριστικά. Αυτή, είναι μια λανθασμένη σκέψη που βρίσκεται αποκλειστικά και μόνο, στην φαντασία και το μυαλό μας, αφού στην πραγματικότητα κανείς μας δεν διαφέρει όλοι ήμαστε ίδιοι. Αυτά τα συναισθήματα , δεν θα έπρεπε να υπάρχουν ανάμεσα μας κι αν κάποιος από εμάς τα έχει τότε ο ίδιος οδηγείται μόνος του στην αυτοκαταστροφή κάτι που είναι εντελώς ακραίο. Ας σταματήσουμε , λοιπόν, να αντιμετωπίζουμε τα  προβλήματα που μας απασχολούν με  ζήλια και καλύτερα να μην δειλιάζουμε να σκεφτόμαστε , κι αν όχι σωστά τουλάχιστον έξυπνα.
   
Φιλιά Ναντια! ;)

1 σχόλιο:

Important updating - Come back to blog

Γεια σας. Ξέρω πως έχω να γράψω άρθρο και σήμερα θα σας ενημερώσω γι' αυτό αλλά και για μερικές αλλαγές που θα έχουμε και αυτή φετινήχρ...