Δευτέρα 18 Μαΐου 2015

Super Διαγωνισμός ( 3 steps )

Γεια σας! Τι κάνετε; Έχω λίγο καιρό να γράψω άρθρα λόγω των εξετάσεων και για να μην σας απογοητεύσω αποφάσισα λοιπόν, να βάλω έναν διαγωνισμό.

 Για να συμμετάσχετε στον διαγωνισμό θα πρέπει:
1. Να σχολιάσετε τα topiks.
2.Να γίνετε μέλος στο blog.
3. Να κάνετε like στην επίσημη σελίδα μας στο facebook https://www.facebook.com/pages/Girlsators/422339524593586?fref=ts

 Το δώρο του διαγωνισμού είναι το παρακάτω outfit :

 μπλούζα + σορτσάκι ,αξίας 36 ευρώ.

 Ο νικητής θα επιλεχθεί με κλήρωση!!

 Φιλιά πολλάαα!!Nadine
#tag: G.D, Sweet Smile, Ambie


  

6 σχόλια:

  1. Συμματέχω και παρα πολυ ωραιο outfit και εισαι τοσο καλη που κανεις τοσο ωραιο δωρο!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πάρα πολύ ''Κρίστη'' μου <3
    (Έριξα μια ματιά σε όλα σου τα βίντεο στον ελέυθερο μου χρόνο και ήταν εκπληκτικά..έχω κάποιες απορίες ..καποια στιγμή θα ήθελα οταν μπορούμε και οι δύο να τις συζητήσουμε) Φιλιά πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Υπέροχα κορίτσια μου! Χέρομαι που αρχίζουν οι συμμετοχές!

      Διαγραφή

Important updating - Come back to blog

Γεια σας. Ξέρω πως έχω να γράψω άρθρο και σήμερα θα σας ενημερώσω γι' αυτό αλλά και για μερικές αλλαγές που θα έχουμε και αυτή φετινήχρ...